به یاد یکی از دوستان خیلی خوووبمممم...

ز بس باران وبرف وباد وکولاک،

زمان را با زمین گویی نبرد است...

مبادا پوزه ات بیرون بماند!

بخز در لاکت ای حیوان!که سرد است!

                                                                "اخوان ثالث"

+یادته الهه؟! چشمکزبان درازی



نظرات شما عزیزان:

Eli jooooooooooooon
ساعت15:03---25 اسفند 1392
بگو خب...افتخارم ميكنم...
پاسخ: :)))))) نوموگوم!


ali as
ساعت23:35---20 بهمن 1392
بر خاتون بانو نگین جان سلام عرض شد



عاقا این روزا حال من اساسی خوبه از پستام معلومه حالا کسی نمیدونه درگوشی بهت بگم که فردا میشه 4 روز که من سیگار بسته ای نخریدم در حالیکه روزی 2 بسته میگرفتم امروز شیرینی گرفتم بردم کلاس بچه ها میگن شیرینی نامزدی ه ؟ میگم نه حالم خوبه ... خدا قشنگه خدا نازه ... محشره ... پست های بعدیم همیشه باید رنگ خدا داشته باشه.



در مورد مولانا اینکه تمام شاعر های قدیمی و جدید رو هم که بشناسی و تک تک بیت هاشونو بخونی مولانا تکه ... مولانا فقط ی شاعر نبوده مثه سعدی و فردوسی و ... اگ یادت باشه یبار ی پست داده بودم درباره ی سعدی و فردوسی ...



این پست جدیدم هم تقدیم بتو زیرش مینویسم
پاسخ: واقعا؟؟؟تبریک میگم....خیلیییییییییی تبریک میگم... :)))))))خداروشکر که حالتون خوبه...امیدوارم پایدار باشه... :))) آه...چقدر مولانا خوبه...ته شعرو درآورده... :))) ممنون... :)))


Eli joooooooooooooooon
ساعت22:37---19 بهمن 1392
راستي من نميدونم چرا همه ميخوان منو بشناسن؟! خب طبيعيه...همه آدما عده ديگه اي از آدما رو نميشناسن! حالا دوست داريد خودمو معرفي كنم؟؟
پاسخ: از بس شاخی عزیزم!:))))))) نخیررررررررررررر دوس نداریم! :)))


Eli joooooooooooooon
ساعت22:25---19 بهمن 1392
آبرومو بردي... تا چند روز پيدات نشه!!...
پاسخ: الهه!نذار بگم!نذار دهنمو وا کنم!نذار لو بدم بابامون کیه!! ;)


roshanak
ساعت11:29---18 بهمن 1392
خیلی دیگه بت رو دادم...(برو خونه نبینمتا!)
پاسخ: گمرو یره! :)))))))))


علی اص
ساعت8:27---18 بهمن 1392
در مورد این شعره چیزی ندارم بگم من نه الهه هم نه یادم میاد



دختر خوب تو بیا بلاگفا هم مارو راحت کن هم خودت راحت شو از قالبای لوکس بلاگ



اون عکسه که اول رمز دار نبود بخاطر این بود که ی چن نفر دیدن اما هیچی نگفتن رمز دارش کردم که ببینم کیا دیدن و چرا هیچی نگفتن )))



اما دلیل منطقی ترش این بود که خواننده های اصلی وب همون روز اول میان میخونن پسترو و همشون دیدن صد در صد روزای بعدی کسایی خواهند بود که گذری ان



اگ بیای بلاگفا طراحی قالبت با خودم
پاسخ: عاقا علی اصغر قالبای بلاگفارو میشه واسه لوکس بلاگ هم گذاشت...اکثر قالبایی که من میذارم از قالبای بلاگفان.. :) چه خوب!ینی من از خواننده های اصلی وبتونم! :)


roshanak
ساعت10:32---17 بهمن 1392
خب از این خوشم نیومد.
پاسخ: ای بابا :| به من چه اصن!خودت به سلیقه ی خودت واسم یه قالب پیدا کن..تو یه نظر واسم کدشو بذار... :دی لدفن! :)))


ملیکا
ساعت10:09---17 بهمن 1392
کلی شاد شدم با این شعر !



کدوم الهه؟! همون الهه معتاد خودمون؟!
پاسخ: آره دیگه الهه ی خودمون! :)))


آرزو
ساعت13:49---16 بهمن 1392
ههههههههه!خیلی باحاله شعره! از مهدی اخوان ثالث بعیده ولی خداییش!!

این همون الهه ی که دوم تو مدرسمون بود؟!
پاسخ: بععععععععله!خیلییییییییی خوبه! :) نه بابا تو نمیشناسیش،از سال سوم باهم بودیم...بعدشم اون الهه ای که تو میگی که من هیچ دوستی ای باهاش نداشتم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار زنده یاد مهدی اخوان ثالث ، ،

تاريخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392 | 13:3 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.